luni, 1 decembrie 2008

de la sprit

tin sa zic de la inceput ca prin aceasta pagina nici nu vreau eu sa fac pe filantropu', ca nu-mi sade bine, si nici sa ma mazgalesc de  patetism (e, ce cuvinte frumoase stiu...). asadar, de unde, cum, si mai ales de ce.
intr-una din serile de sezatoare in care stam si toarcem ganduri ma plang unui tovaras de sprit si viitor fin ce se afla ca sunt din nou profund scarbit de calitatea mea de roman. asta nu se mira si crede ca incep din nou divagatia pe tema originii mongoloide a poporului roman. il linistesc si-i zic ca-i mai grav, ca am citit un articol despre cum unii isi maltrateaza copiii  fara sa pateasca nimic. si copii aia mor. in chinuri groaznice. si cacatul de stat nu face nimic. asta tace. de data asta tace si la un moment dat zice "hai ma sa facem noi ceva". eu ma gandesc ca ar fi degeaba. ne-am decis pana al urma sa strangem niste bani si bunuri, de la cunoscuti, sau nu, sa le ducem la o casa de copii. pe care o vom gasi. si a carei conducere speram sa accepte. aaa, am hotarat, cu de la noi putere ca banii sa se transforme in carti, televizor(oare), jucariin si haine la propunerea lui Victor, care are de dat "o lada cu jucarii de plus, o lada cu jucarii mai vechi, o pereche de pantaloni scurti verzi si o pereche de papuci-sandale".
nu vreau sa fie un exemplu pentru nimeni si nici sa ies in fata prin chestia asta.
nu vreau sa fie un cadou de craciun sau orice alta balarie lacrimogena.
nu vreau decat sa ma ajuti cu un ban pentru orfan. cu tine sau fara tine tot o voi face. 
nu vreau sa crezi ca eu as putea umbla in banii tai sau in bunurile tale. si ca sa ma crezi nu apelez nici la dumnezeu sau altcineva ci doar la mine: sa mor, sa-ntepenesc daca nu s-or duce toate la copii. am zis

APDEIT: deci, asa cum vorbii cu luiza, din cauza de imposibilitate de cedare de bunuri folosite catre preaminunatele institutii de ocrotire si crestere a coopiilor abandonati, si cica ar fi si o lege care le-ar interzice desi io n-am gasit-o, ne-am decis sa strangem doar cascaval, cash, cashcarabeti, mangoti si alte animalute asemenea pe care sa le transformam apoi in diverse bunuri noi-noute pe care sa le invecheasca sobolaneii aia mici.

7 comentarii:

Anonim spunea...

deci si hainele sunt bune, da?

cronicaru' spunea...

@shmeny - sper sa fie bune, te tin la curent. multam pentru obiectivitate. suntem 4.

Anonim spunea...

tu, fuhrer, eu si victor? :)

cronicaru' spunea...

ihi

Florentina spunea...

mama, te doare capatana. Deci, sa ziceti ce faceti aici, ca sa fim cinci, eventual.

Anonim spunea...

Jimmy says: mama, dar cati prieteni caritabili ai! :D

cronicaru' spunea...

@Florentina- ia un algocalmin, inca din 66 sau de cand dreaq :) deci ce facem, strangem niste cascaval cu care vom cumpara nu stim inca ce pentru niste copii, pe care nu ii cunoastem inca. motiv - asa. io am zis ca dau 200 de lei
sper pe la jumatea lunii ianuarie sa reusim sa le ducem ceva. asadar, baga-te si propaga. ma bazez pe tine

@shmeny - decat sa vorbeasca de caritas mai bine sa sara cu banu' :D