vineri, 15 mai 2009

I'm cow. Super cow

Ţinta a fost atinsă. S-a dat dezlegare la lapte. Popa m-a anunţat săptămâna trecută că a găsit vaca minune într-un final. Super-vaca donatoare de 15 litri de lapte numa' dimineaţa. Plus seara. Mai puţin. Numai că super-vaca, rasa Holstein, era cu vreo 8 milioane vechi mai scumpă decât preconizasem- adică 2.300 de lei, 23 de milioane vechi. Având în vedere că ţinta era laptele pentru şobolănei, i-am trimis popii şi diferenţa de bani, în total 2.300 de lei, şi de la începutul acestei săptămâni super-cow trudeşte pentru copii. 
Până când voi ajunge eu în zonă cu cumpărături în valaore de 600 de lei, cât mi-a rămas din chetă (şi poate îmi daţi ceva idei ce le-aş putea duce la şobolănei), să fac poze celebrei super-cow, eu îmi inchipui că arată aşa: 










Altfel, popa m-a rugat să-i fac o listă cu prenumele ale celor care dădură bani, ca să se roage, "pentru că io am judecată pentru orice bănuţ". Neştiind exact ce a vrut să zică, eu mă execut. Vă rog numai, în cazul în care nu sunteţi de acord din anumite motive ca numele voastre să apară pe acea listă, să-mi spuneţi.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari! Niste copii norocosi!

Luiza spunea...

Io zic ca tot taica parintele tre intrebat cam ce le-ar trebui copiilor...
Sau poate nu ar trebui sa ne gandim numai la nevoile imediate (hrana, haine) ci sa facem o investitie in educatia lor. Poate carti si caiete? Poate un calculator cu conexiune la internet? Zi si eu...

cronicaru' spunea...

@anonim - norocosi sunt ca i-a luat popa pe langa el. si da, merita felicitari

@Luiza- faza tare aia cu internetu'. La propriu m-ai facut sa rad. Si asa ai zice si tu doar daca ai merge pe una din ulitele satului prin octombrie-noiembrie. daca ai putea sa-ti misti cizmoacele prin noroaie. Oricum, copii sunt micuti din ce am inteles de la popa. Dar, intr-adevar cea mai buna solutie ar fi sa vb cu el sa vad de ce ar fi nevoie.